Genesys Cloud i Case Management  - optymalizacja procesów obsługi i automatyzacja zarządzania interakcjami

5 września 2024

godz. 10:00 - 12:00 | Lokalizacja - MS Teams

Serdecznie zapraszamy na kolejny webinar Akademii yarrl, który odbędzie się już 05 września! Temat webinaru to: Genesys Cloud i Case Management  - optymalizacja procesów obsługi i automatyzacja zarządzania interakcjami.

Do kogo skierowany jest webinar?

Webinar kierujemy do osób zainteresowanych optymalizacją procesów obsługi klienta i usprawnieniem zarządzania interakcjami. Podczas webinaru przedstawiciel naszego klienta z branży e-Commerce przedstawi wybrane usprawnienia w obsłudze klienta w efekcie wdrożenia Genesys Cloud CX i Case Management.
Podczas webinaru odpowiemy na pytania:
  • W jaki sposób Genesys Cloud CX pozwala zunifikować proces obsługi klienta niezależnie od kanału?
  • Jakie korzyści przyniosło wdrożenie Genesys Cloud CX u naszego klienta z branży e-Commerce?
  • W jaki sposób można usprawnić zarządzanie interakcjami?
  • Które z narzędzi mogą zautomatyzować obsługę dużej ilości e-mail?
Rejestrując się na wydarzenie akceptujesz Regulamin świadczenia usług webinaru dostępny tutaj oraz wyrażasz zgodę na otrzymywanie od yarrl S.A. informacji marketingowych i handlowych na adres mailowy i numer telefonu podany w formularzu rejestracyjnym. Zgoda może być w każdej chwili wycofana. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed wycofaniem. W przypadku wyrażenia zgody Administratorem Twoich danych osobowych będzie yarrl S.A. z siedzibą w Krakowie. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.