Strategia Customer Experience przyszłości – rola Genesys Cloud w budowaniu przewagi konkurencyjnej

18 marca 2025

godz. 10:00 - 12:00 | Lokalizacja - MS Teams

Podczas wydarzenia poruszymy temat kluczowych trendów kształtujących przyszłość rynku customer experience i zastanowimy się, jak firmy mogą się do nich przygotować, aby zyskać przewagę konkurencyjną. Wraz z naszymi gośćmi omówimy również, jakie korzyści niesie wdrożenie narzędzi AI  takich jak np. Genesys Agent Copilot w obsłudze klienta. Przyjrzymy się także narzędziom i integracjom yarrl, które poszerzają funkcjonalność Genesys Cloud i pomagają rozwiązywać kluczowe wyzwania biznesowe. 

Do kogo skierowany jest webinar?

Do wszystkich osób, które chcą się dowiedzieć, jak skutecznie zarządzać procesami w obsłudze klienta. 
Podczas webinaru odpowiemy na pytania:
  • Jak dostosować się do trendów rynkowych customer experience i uzyskać przewagę konkurencyjną? 
  • Jakie korzyści biznesowe dla firm i ich klientów niesie wykorzystanie narzędzi AI takich jak np. Genesys Agent Copilot ? 
  • W jakim zakresie można rozszerzyć funkcjonalności systemu Contact Center wykorzystując narzędzia i integracje opracowane przez yarrl i jakie problemy pomogą one rozwiązać?