Podczas wydarzenia poruszymy temat kluczowych trendów kształtujących przyszłość rynku customer experience i zastanowimy się, jak firmy mogą się do nich przygotować, aby zyskać przewagę konkurencyjną. Wraz z naszymi gośćmi omówimy również, jakie korzyści niesie wdrożenie narzędzi AI takich jak np. Genesys Agent Copilot w obsłudze klienta. Przyjrzymy się także narzędziom i integracjom yarrl, które poszerzają funkcjonalność Genesys Cloud i pomagają rozwiązywać kluczowe wyzwania biznesowe.
Do kogo skierowany jest webinar?
Do wszystkich osób, które chcą się dowiedzieć, jak skutecznie zarządzać procesami w obsłudze klienta.
Podczas webinaru odpowiemy na pytania:
- Jak dostosować się do trendów rynkowych customer experience i uzyskać przewagę konkurencyjną?
- Jakie korzyści biznesowe dla firm i ich klientów niesie wykorzystanie narzędzi AI takich jak np. Genesys Agent Copilot ?
- W jakim zakresie można rozszerzyć funkcjonalności systemu Contact Center wykorzystując narzędzia i integracje opracowane przez yarrl i jakie problemy pomogą one rozwiązać?