Wykorzystanie Chatbotów i Voicebotów opartych na silniku sztucznej inteligencji (AI) do jeszcze lepszej obsługi klienta

6 marca 2024

godz. 10:00 - 11:30 | Lokalizacja - MS Teams

Podczas webinaru przedstawimy możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) do zarządzania procesami biznesowymi, pozwalającymi na racjonalizację procesu podejmowania decyzji biznesowych.Zaprezentujemy przykłady zastosowania Chabotów i Voicebotów w obsłudze klienta opartych o silnik AI. Przedstawimy przykłady rozwiązań działających u naszych klientów.Webinar adresujemy do menadżerów odpowiedzialnych za innowacje, transformację cyfrową oraz automatyzację procesów w swoich organizacjach.

Do kogo skierowany jest webinar?

Poznaj voiceboty i chatboty, które pozwalają na:
  • zautomatyzowanie i obniżenie kosztów obsługi klienta
  • budowanie wizerunku firmy przyjaznej klientowi
  • jednoczesne obsługiwanie dziesiątek, setek, a nawet tysięcy zgłoszeń
  • kierowanie zapytań bez ograniczeń czasowych 24/7
  • podniesienie jakości obsługi (voiceboty i chatboty są zawsze uprzejme i nie dają się ponieść emocjom)
  • obsługę różnorodnych procesów biznesowych jak np: zastąpienie klasycznego IVR i dzięki temu skrócenie czasu oczekiwania na połączenie obsługi procesu reklamacji
  • automatyzacja obsługi zamówień z sieci sklepów
Rejestrując się na wydarzenie akceptujesz Regulamin świadczenia usług webinaru dostępny tutaj oraz wyrażasz zgodę na otrzymywanie od yarrl S.A. informacji marketingowych i handlowych na adres mailowy i numer telefonu podany w formularzu rejestracyjnym. Zgoda może być w każdej chwili wycofana. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed wycofaniem. W przypadku wyrażenia zgody Administratorem Twoich danych osobowych będzie yarrl S.A. z siedzibą w Krakowie. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.